2003. December 28 |
A bajnokságot végül a kategória
6.-ik helyén végeztük. Amint tudunk jövünk vissza nem adtuk fel készül
ÚJRA a pókos, a bajnokságot már szeretnénk talpon kezdeni.
Az az öröm ért minket, hogy a MNASZ évi díjkiosztóján az év legnagyobb esése díjat kaptuk.
( a képek itt megtekinthetők
1.kép; 2.kép) |
2003. Május 24.
Fehérvár Rallye |
Nagyon jól indult a verseny, a
kilencedik gyorsig a harmadik helyen küzdöttünk, de a gyors végén a dupla
bukkanónál nagy tempónál eldobtuk a vasat, eredmény látszik a képeken!
Mindketten a körülményekhez képest jól vagyunk, és köszönjük a
rendezőknek, hogy a baleset után ahogy kértük arrébb rakták a célt "
előtte nem lehetett volna?". |
2003. Április 29 |
Nagyon készülünk a Fehérvár
Rallyra, minden esélyünk megvan egy szép szereplésre! |
2003. Április 25-27
Vredestein Miskolc Rallye |
Nagyon jól indult a verseny, az
első második helyen nagyon jót vivtunk, másodpercnyi eltérésekkel, de a
4-5-ik gyorsaságin nagyon gyorsan melegedtek a fékek, az autó "
fékezhetetlen " lett. A 6.-ik gyorson már csak vason mentünk, kaptunk is
25-30 mp.-et. Másnap nagyon igyekeztünk eltüntek a fékproblémák, hála a
csapatnak, második-harmadik időket autóztunk, csak tizedekkel de harmadik
helyre hoztuk a "kis vasat". Gratulálunk a többieknek, de lessz ez még
jobb is! |
2003. Március 28-30
Valvoline Rallye
Salgótarján |
Az előzményekhez képest a
verseny jól sikerült. Új csapatfőnökünk Pálinkás Fecó vezetésével a csapat
remekül működött. Mi is egész jól mentünk az utolsó előtti gyorsig, néhány
mp.en belül voltunk az első helyen felváltva, de a sötétedés megpecsételte
sorsunkat. Magunkhoz képest is nagyon rosszat mentünk a sötétben.
Egyértelműen a tréning hiány miatt 30 mp.-el a második helyre szorultunk!
Azután az ut. időellenőrzőnél kedélyes beszélgetés közepette ( az
ellenfelekkel) még két percet késtünk. Így is örülünk a kupánknak.
Gratulálunk a többieknek és reméljük Tibikéék hamar összerakják a Hondát!
Készülünk Miskolcra gőzerővel, és bízunk a sikeres szereplésben. |
2003. Március 25-28 |
A tréning nem sikerült túl jól.
Mamát elkapta a vírus és éjszaka csak nagyon keveset tudtunk menni a
pályákon. Az autó rendben van ( úgy néz ki! ). Várjuk a versenyt. |
2003. Március 20-25 |
Megérkezett a franciáktól a
normális végáttétel, ezzel végre megint Szuper N-es az autó. Már megy
175-öt is "végre". Készülünk a Salgóra. |
2003.Március 16
Rábaring |
Egészen jó idő volt a versenyen
végre ujra versenyautóba ülhetünk, franciák hathatós közreműködésével
sikerült összeraknunk egy olyan rövid váltót amivel az autó végsebesség
140 km/h volt, de ez is elég volt arra, hogy megnyerjük a kategóriát. tuk
a Pirelli gumikat nagyon bejött, nagyon jól fognak. |
2003.Március 8. |
Kat.-7 váltó szanaszét szedve,
készülünk a szezonra nagyon. Lesz egy komplett utcai váltónk. Rövid difivel,
sperrel lessz egy Szuper N-es és így nem érhet minket megint meglepetés,
hogy a váltó miatt versenyt nem kell kihagynunk. |
2004. Országos Rallye bajnokság végeredménye |
Ebben az évben az N/2 kategóriában a 13. helyet sikerült elérnünk. |
2005. |
Ez egy csonka év lesz, körülbelül 4 versenyen indulunk. |
2005. Eger |
Pörgös verseny volt, kaptunk egy defektet az elején, az utolsó gyorson dölt el minden. 8. helyezést értünk el. |
2005. Szombathely |
Nagyon kézültünk az 1. murvás versenyre, az autó jó volt. 2003 óta nem mentünk murván mióta felborultunk. Az első gyorson spórolósan mentünk, a 2. gyorson elszakadt a gázbowden és kiállni kényszerültünk. A veszprémi futamot kihagyjuk... |